Templer Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Mój kolega założył server w grze zrobionej w game maker ,ale ja się nie mogę dołączyć wyskakuje mi błąd "Gra nie istnieje" a jak próbuje jeszcze raz to że nie udało się zainicjować TCP/IP. Oto mój kod: //Jeśli IP nie zostało podane lub jeśli błędne ... if ip='' || string_count('.',ip)!=3 || string_length(ip)<7 { //... to przerwij show_message('Błędne dane!'); exit; } if mplay_init_tcpip(ip) { if mplay_session_find()!=0 { if mplay_session_join(0,gracz) { //Wszystko OK! global.my_player=mplay_player_find(); //Ustawia numer mojego gracza room_goto_next(); //Idz do pokoju gry } else { //Błąd podczas dołaczania do gry show_message('Błąd podczas połączenia!'); game_end(); //Wyjdź z gry } } else { //Nie znaleziono gry show_message('Gra nie istnieje!'); game_restart(); //Zrestartuj } } else { //Błąd podczas inicjowania połączenia show_message('Nie można zinicjowac TCP/IP!'); game_end(); //Wyjdź z gry } Na localhoscie działa. Mój kolega ma neostrade i publiczne IP a ja mam sieć lokalną i wpisuje jego publiczne IP. Co zrobić żebym mógł się dołączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Wpisz prywatne IP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się