Skocz do zawartości

Zablokowane Problem z odbieraniem danych z MPlay


Templer

Rekomendowane odpowiedzi

Robię grę shooter mmo. Mam zrobione że lufa pistoletu przesuwa się w stronę kursora. Jednak jak się u innych graczy tego nie widać. Napisałem taki kod:

  //mmo
  if global.my_player=object_player
     {
         // Tutaj wysyłamy pozycję obiektu
         mplay_data_write(0+(10*object_player),x);
         mplay_data_write(1+(10*object_player),y);
         
         //
         mplay_data_write(3+(10*object_player),mouse_y);
         mplay_data_write(2+(10*object_player),mouse_x);
         
     }
     else
     {
         // Jesli obiektem nie kontroluje gracz to pobieraj jego pozycje
         x=mplay_data_read(0+(10*object_player));
         y=mplay_data_read(1+(10*object_player));
         
         //
         direction=point_direction(x, y, mplay_data_read(2+(10*object_player)), mplay_data_read(3+(10*object_player));
         
         
     }

Przy ładowaniu wyskakuje błąd:

FATAL ERROR in

action number 1

of Step Event

for object obj_gracz_1:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 37:

direction=point_direction(x, y, mplay_data_read(2+(10*object_player)), mplay_data_read(3+(10*object_player));

 

at position 118: Symbol , or ) expected.

Co zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...