Templer Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Robię grę shooter mmo. Mam zrobione że lufa pistoletu przesuwa się w stronę kursora. Jednak jak się u innych graczy tego nie widać. Napisałem taki kod: //mmo if global.my_player=object_player { // Tutaj wysyłamy pozycję obiektu mplay_data_write(0+(10*object_player),x); mplay_data_write(1+(10*object_player),y); // mplay_data_write(3+(10*object_player),mouse_y); mplay_data_write(2+(10*object_player),mouse_x); } else { // Jesli obiektem nie kontroluje gracz to pobieraj jego pozycje x=mplay_data_read(0+(10*object_player)); y=mplay_data_read(1+(10*object_player)); // direction=point_direction(x, y, mplay_data_read(2+(10*object_player)), mplay_data_read(3+(10*object_player)); } Przy ładowaniu wyskakuje błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_gracz_1: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 37: direction=point_direction(x, y, mplay_data_read(2+(10*object_player)), mplay_data_read(3+(10*object_player)); at position 118: Symbol , or ) expected. Co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Nie przerabiaj przykładów. ED: Mmm, poznaję - to sposoby Tymona :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 przeczytac tresc komunikatu ze zrozumieniem?: at position 118: Symbol , or ) expected. co jak sam powinienes wiedziec oznacza brak nawiasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi