Bassmaster Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Jaki jest kod na narysowanie tekstu z tym, że treść tego tekstu to treść wczytanego pliku tekstowego o określonej nazwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 wszystko masz pięknie objaśnione w dokumentacji. najpierw wczytujesz plik, odczytujesz i zamykasz. to proste! powtórzmy: dokumentacja. do-ku-men-ta-cja! to proste! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 GML draw_text(x,y,nazwa_twojej_zmiennej_w_której_masz_tekst) oczywiscie zakładam że plik masz już załadowany^^ jeśli nie to popatrz do dokumentacji tam masz wszystko opisane @up: szybszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Kurcze, kod dobry chyba wszystko wpisałem co trzeba a jak włączam gre to zamiast tekstu wyswietla mi sie liczba 1. Kod: create GML help=file_text_open_read('lol.txt') draw GML draw_text(x,y,help) oczywiście plik .txt jest w tym samym folderze co gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 GML fid = file_text_open_read("lol.txt"); help = file_text_read_string(fid); file_text_close(fid); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Dzięki, działa :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi