Muchaszewski Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Mam taki problem bo mój hero nie zawsze skacze po naciśnięciu przycisku ale działał dobrze zanim dodałem wodę co zrobić oto kody w step GML if !place_meeting(x,y,object6){ if(place_free(x,y+2)) { vspeed+=1;}} if place_meeting(x,y,object6){ if place_free(x,y+2){ vspeed+=0.7;}} if vspeed > 10{ vspeed = 10} if(!place_free(x,y-1)){ speed = -2} w strzalce do gory GML if djump = 1 { vspeed=-10; djump = 0 } if(place_meeting(x,y+1,object0 && object2 && object1)) { djump = 0 } if(place_meeting(x,y+1,object0 && object2 && object1)) { djump = 1 vspeed=-10; } Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 if(place_meeting(x,y+1,object0&&object2&&object1)) { djump = 0 } if(place_meeting(x,y+1,object0&&object2&&object1)) { djump = 1 vspeed=-10; } Co to niby ma być? ;o Po pierwsze, chyba nie można w place_meeting naraz ustawić paru obiektów, do tego brak spacji między '&&'. I co najważniejsze - oba warunki są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 lol, polecam zrobić od nowa, bo to co tu jest nadaje sie na śmietnik. kod masz w faq, tam jest po pierwsze o wiele wydajniejszy, po drugie o wiele zrozumialszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Jak z tej części kodu usunę to co podkreślone if !place_meeting(x,y,object6){ if(place_free(x,y+2)) { vspeed+=1;}} if place_meeting(x,y,object6){ if place_free(x,y+2){ vspeed+=0.7;}} to będzie działać poprawnie jakbyście mogli to trochę przerobić EDIT: Sam rozwiązałem ten problem hero po prostu wlatuje w mur i nie może skakać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się