Skocz do zawartości

Oitop OE


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robię swój któryś z koleji projekt, żadnego jeszcze nie doprowadziłem do końca heh, mam nadzieje że on będzie pierwszy :)

 

Tytuł: Oitop OE

 

Gatunek: Coś w stylu Strzelanki :)

 

Opis:

Wcielamy się w gostka z przyszłości. Mamy uratować przyszły świat przed inwazją kosmitów z przyszłości oczywiście. W grze poświęcam uwagę Grywalności oraz Efektom :) Gra będzie "szybka" nie bd chodzic i chodzic, zawsze bd cos sie dziac :) Gra Top-Down, chodzenie mam z przykładu oraz deszcz, Ale strzelanie i postac jest moje heh:) Dorobię kombosy różnego rodzaju :) Mam nadzieję że dokończę projekt :) I jak by ktoś chciał to szukam Muzyka, wprowadzę też zapewne możliwość Multiplayera na 2-4 osób ;)

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Markuz czyli ja, Yoda i PsichiX

Fabuła:
Markuz

Grafika:
Ja, trawka z neta

Muzyka:
nie ma

Screeny:

33512676gd0.gif

Narazie 1 screen (jutro dorzuce jeszcze 1), zna ktoś jakiś program do nagrywania tego co jest na monitorze heh? Bo na screenie nie są pokazane wszystkie fajne efekty ponieważ one się ruszaja heh:)

Edit> Znalazłem już program
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra Top-Down, chodzenie mam z przykładu oraz deszcz, Ale strzelanie i postac jest moje heh

To nieźle, że potrafisz zrobić strzelanie...

Mam nadzieję że dokończę projekt

A ja jestem pewien, że nie dokończysz projektu. Dlaczego?

Dlatego, że o byle proste sprawy, musisz zadawać pytania na forum, i ten projekt Cię po prostu przerośnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marmot - też tak sądzę, i przykłady są po to aby z nich korzystać a nie wyśmiewać każdą grę zrobioną na 1 lub kilku ...

 

Ktos dajac przyklad, musi sie liczyc z tym, ze ktos mu go wezmie, przerobi uzyje w grze. Chociaz nie wiem tez co to za problem, ze ktos uzyje. Chociaz lepiej jak ktos cos wlasnego zrobi w pelni, no ale mozna w sumie przymknac oko jak gra bedzie dobra.

 

Drugie co sie uczepie to "fabula". "Mamy uratować przyszły świat przed inwazją kosmitów z przyszłości oczywiście" , no nie. Wez to bardziej rozbuduj . Skad sie wziely Ci kosmici, jak trafily na ziemie ( czy gdzie sie rozgrywa akcja) itp itd. Dla mnie fabula w grach jest na pierwszym miejscu i mysle, ze dla wielu osob tak jest. Tak wiec ja na Twoim miejscu bardziej bym sie zajal fabula, niz bajerami graficznymi. Co nie mowie tez zeby ich nie bylo. Ale pamietaj tez aby nie bylo zbyt przesadzone to "wybajerowanie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jak tam 3D Race Multiplayer :) ?

2. Nawet czegoś tak prostego jak ruchu sam nie możesz zrobić :P ?

3. Zamiast marnować czas na dodawanie napisu "Version", oraz znaku wodnego lepiej rób grę. Poza tym to nawet 0.1 nie jest, jestem pewny...

4. "A niech będzie sobie z przykładów. [...]" A o to chodzi, że on nie użył przykładu, aby nie marnować czasu, tylko dlatego, że nie umiał tego zrobić. A jeśli ruch jest tak skomplikowany, że trzeba sięgać po przykład, to powodzenia z grą... :)

5. "Zrobię możliwość multiplayera dla kilku osób" A masz jakieś pojęcie o 39DLL? Czy to również tylko plany? A nie, przepraszam. Możesz użyć przykładu. Choć nawet użycie przykładu MMO dla swoich celów już wymaga jako-takiej znajomości 39DLL'a. No chyba, że chcesz robić na GM'owym MPlay'u ;P

 

I pytanie: Czym ten gościu strzela? I dlaczego od tego pocisku odchodzi światło? Oo

 

3/10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dawidds

Odchodzi światło ponieważ pocisk się świeci to chyba logiczne nie sądzisz?

Dokładnie, więc pytam, dlaczego ten pocisk świeci, i z czego ten ziomek strzela.

Bo gościu strzela świecącymi pociskami większymi od samego siebie, a broń jest tak mała, że jej nawet nie widać.

 

Choć lepiej pokaż filmik, jak ten gościu strzela.

Bo nie wiadomo dokładnie, o co chodzi z tym strzelaniem. Czy to jakaś magiczna kula jest, czy to gościu strzela jakąś kosmiczną bronią z filmów Si-Fi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie 1 screen (jutro dorzuce jeszcze 1), zna ktoś jakiś program do nagrywania tego co jest na monitorze heh? Bo na screenie nie są pokazane wszystkie fajne efekty ponieważ one się ruszaja heh:)

 

Jaki ? Mogę polecić HyperCam :)

 

Co do gry - jeżeli faktycznie poświęcisz uwagę efektom i grywalności to może wyjść z tego coś ciekawego.

No i przede wszystkim: kiedy zobaczymy coś więcej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym tutaj coś nadmienić... mianowicie chodzi mi o to, iż sami te przykłady robicie i udostępniacie innym, a więc z logicznego punktu widzenia Panowie, nie powinniście robić takich uwag, z resztą nieprzyjemnych. Jeśli nie jest tak jak napisałem, to po co uploadujecie przykłady? jaki jest tego sens? Myślę, że chłopak zlepiając przykłady dostarcza sobie dużo radości, a to najważniejsze. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo nie.

Przykłady są po to, aby przeczytać jego kod, przeanalizować go, i dowiedzieć się, jak wygląda dane zagadnienie od strony kodu.

Postawić grę to można na silniku.

 

A co złego w wykorzystywaniu przykładu? A no jeśli gra będzie dobra, do kij z tym, że z przykładu.

Ale pomyśl teraz logicznie.

Dlaczego autor gry ruch bohatera zrobił na przykładzie? Jak się umie to to jest 5 minut roboty.

A autor skorzystał z przykładu, bo zapewne sam nie do końca wiedział, jak taki ruch zrobić. Innego powodu nie widzę...

A jeśli nawet ruch bohatera przewyższa jego poziom wiedzy, no to wybaczcie - o czym my tu gadany...

 

Oczywiście to tylko przypuszczenia. Gra jeszcze może się okazać dobra. Ale samo wykorzystanie przykładu, a już na pewno czegoś tak banalnego jak ruch bohatera, niezbyt dobrze świadczy o autorze :P

 

Edit: A jak już dałeś zapowiedź, to powiedz coś więcej o grze. A nie tylko jeden screen i skąpy opis :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...