Skocz do zawartości

Efekt Doppler'a


Deus

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w takiej sytuacji:

 

W Obiekcie bohater:

w step
if distance_to_object(czlowiek1) < 200
{
sound_3d_set_sound_position(sound7,czlowiek1.x,czlowiek1.y,0)
sound_3d_set_sound_distance(sound7,10,500)
sound_play(sound7)
}

Gdy się zbliżę do obiektu o nazwie "czlowiek1" na odległość 500 jest słychać dźwięk (a dokładniej taki jakiś szum i tyrkotanie czy coś). Jest nadal stałe natężenie dźwięku. W tej notce od GM (programu) jest mowa że dźwięk musi być 3D <i taki też jest>

Sound7 to plik w formacie wav (jest ok bo w menu gdzie dodaje się dźwięki-normalnie go odgrywa).

 

 

Temat do Zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...