Deus Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Jestem w takiej sytuacji: W Obiekcie bohater: w step if distance_to_object(czlowiek1) < 200 { sound_3d_set_sound_position(sound7,czlowiek1.x,czlowiek1.y,0) sound_3d_set_sound_distance(sound7,10,500) sound_play(sound7) } Gdy się zbliżę do obiektu o nazwie "czlowiek1" na odległość 500 jest słychać dźwięk (a dokładniej taki jakiś szum i tyrkotanie czy coś). Jest nadal stałe natężenie dźwięku. W tej notce od GM (programu) jest mowa że dźwięk musi być 3D <i taki też jest> Sound7 to plik w formacie wav (jest ok bo w menu gdzie dodaje się dźwięki-normalnie go odgrywa). Temat do Zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się