Skocz do zawartości

Skoki błąd


Muchaszewski

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem że kiedy gracz opada z byt dużą prędkością to przenika przez ścianę co można zrobić. Ściana ma 2 pixele grubości a gracz 10 (gracz to kwadrat) wydaje mi się że to dlatego albo że jest tylko 30 room speed i nie nadąża ale co można zrobić oprócz zmiany prędkości pokoju i grubości obiektów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić to tak:

 

Dodaj skrypt

 

GML (run)
// run( predkość, kierunek, co ma się dziać przy kolizji np. "instance_destroy();" );

repeat( argument0 )

{

var xx, yy;

xx = x + lengthdir_x( 1, argument1 );

yy = y + lengthdir_y( 1, argument1 );

 

if( place_free( xx, yy ) )

{

x = xx;

y = yy;

}

else

{

execute_string( argument2 );

}

}

i potem np. w stepie

GML (step)
run( 10, 270, "exit;" );

 

Masz link do przykładu jakby coś nie działało, link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...