Muchaszewski Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Mam taki problem że kiedy gracz opada z byt dużą prędkością to przenika przez ścianę co można zrobić. Ściana ma 2 pixele grubości a gracz 10 (gracz to kwadrat) wydaje mi się że to dlatego albo że jest tylko 30 room speed i nie nadąża ale co można zrobić oprócz zmiany prędkości pokoju i grubości obiektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 zmniejsz predkosc spadania a zwieksz room_speed... było pełno takich tematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Można zrobić to tak: Dodaj skrypt GML (run) // run( predkość, kierunek, co ma się dziać przy kolizji np. "instance_destroy();" ); repeat( argument0 ) { var xx, yy; xx = x + lengthdir_x( 1, argument1 ); yy = y + lengthdir_y( 1, argument1 ); if( place_free( xx, yy ) ) { x = xx; y = yy; } else { execute_string( argument2 ); } } i potem np. w stepie GML (step) run( 10, 270, "exit;" ); Masz link do przykładu jakby coś nie działało, link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 room_speed nie ma tu nic do rzeczy. Za każdym wywołaniem funkcji execute_string podany kod jest parsowany, więc nie polecam wykonywać co stepa... Użyj funkcji move_contact_solid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Pokombinuj z collision_line. Można też użyć repeat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się