Skocz do zawartości

wybuch


trolu122

Rekomendowane odpowiedzi

granat w stepie ma

GML
if speed<0.1

{

instance_create(x,y,wybuch)

instance_destroy()

 

if distance_to_object(wrog)<150

{

odl=distance_to_object(wrog)

wrog.zycie-=round((150-odl))}

}

if sprite_index=(sprite7)

{

image_speed=1

}

friction = 0.1

wrog to parent dla wszystkich przeciwników i jak zrobic zeby kazdemu wrogowi zabierało wg. jego odległosci od wybuchu a nie wszystkim tyle samo/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if wybuch==true

switch distance_to_object(granat)

{

case 125: hp-= 50; break;

case 250: hp-=100; break;

case 500: hp-=200; break;

//itd. itp.

}

w kazdym wrogu umieszczasz

GML
if distance_to_object(wrog)<150

{

odl=distance_to_object(wrog)

wrog.zycie-=round((150-odl))}

}

wywal to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnz tak ma byc?

GML
var r,odl;

r=150;

 

if speed<0.1

{

instance_create(x,y,wybuch);

 

with(wrog)

{

odl=point_distance(x,y,other.x,other.y);

if odl<r zycie-=odl-r;

}}

 

friction = 0.3;

 

 

ok mam tak powinno być

GML
var r,odl;

r=150;

 

if speed<0.1

{

instance_create(x,y,wybuch);

 

with(wrog)

{

odl=point_distance(x,y,other.x,other.y);

if odl<r

{zycie-=r-odl;

}}

instance_destroy()}

 

friction = 0.3;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...