trolu122 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 jak w temacie GML instance_exists Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Sprawdza czy obiekt istnieje. Przykład: GML if instance_exists(gracz) { show_message("obiekt gracz istnieje") } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 dzieki ;) nie wiem czy to dobry pomysł ale mysle ze mozna by podwiesic temat zeby nie zakładać nowych, czesto ludzie pytają co oznacza jakas opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A co to zaproblem zajrzec wtedy do helmpa jak jakaś funkcja jest czarną magią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 trolu, nie, od tego jest dokumentacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 to jeszcze jedno krótkie pytanko, czy jest różnica miedzy if costam1 {if costam2 {tocostam}} a if ( costam1 && costam2) {tocostam} ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 nie, tylko to drugie jest bardziej czytelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się