Grabek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 uzywam przykladu chodzenia ala pokemon i chcialbym zrobic cos takiego jesli sprit mojej postaci jest skierowany w lewo to jak nacisne spacje wykonuje raz 4 klatkowa animacje i powraca spowrotem do poprzedniego sprita i jak tu zrobic ze po wyswietleniu animacji znow wraca do poprzedniego sprita? ja jak prubowalem to wyswietla mi sie tak ze zaczynam poruszac sie animacja zamiast postacia ucze sie gmla wiec mile widziany jakis w miare latwy przyklad z gory wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 animation end: if sprite_index=ten na chwile {sprite_index=poprzedni} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 zrobilem tak jak kazales i mam unexpected symbol w GML animation end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ale to trzeba w Evencie dać w Other i tak masz Animation End i tam w daj to co ci napisał Wolfoxer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ale tam w przykładzie są inaczej użyte sprity, trzeba sprawdzać w którą stronę ostatnio szedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ale tam w przykładzie są inaczej użyte sprity, trzeba sprawdzać w którą stronę ostatnio szedł. Ale jak trochę sam ruszy głową to się nic nie stanie ;) Co najwyzej powiem, ze w akcji chodu trzeba dokleic zmienna kierunku, a pozniej ja sprawdzac przy cofaniu animacji spowrotem Chyba ze ma wszystko w jednym spricie (w co szczerze wątpie), wtedy image_index się kłania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się