Compi Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witajcie! Mam pewien problem. Gdy podejdę do ściany w pionie która ma 32x32 ludkiem o wymiarach 32x32 i maską 32x32 to wtedy obiekt może iść tylko do góry lub w dół beż możliwości skręcenia. Wygląda to jak ślizganie się do góry. Czy wie ktoś jak temu zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Spróbuj w kolizji ze ścianą dać change object- na taki, który może się tylko poruszać w górę i w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Nie, chodzi mi o to że nie chce. To wygląda jakby się zaklinował przy ścianie i się po niej ślizgał. Nie wiem jak to naprawić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 pokaz jak to wyglada i daj kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Information about object: human Sprite: h_down Solid: false Visible: true Depth: -100 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: solid_ Create Event: execute code: strzela=true alarm[1]=room_speed*0.1 o_shoot=1 Alarm Event for alarm 0: execute code: strzela=true Alarm Event for alarm 1: execute code: global.hp += random(9) alarm[1]= room_speed*4 Collision Event with object shoot_dwarf: execute code: global.hp -= random(17) Collision Event with object oPoof: reverse horizontal direction Collision Event with object oSolid: execute code: move_contact_solid(270,8) vspeed = 0 Collision Event with object oM249: execute code: o_shoot=2 Keyboard Event for <Left> Key: execute code: if place_free(x+4,y) {x-=4} set the sprite to h_left with subimage 0 and speed 1 Keyboard Event for <Up> Key: execute code: if place_free(x,y-4) {y-=4} set the sprite to h_up with subimage 0 and speed 1 Keyboard Event for <Right> Key: execute code: if place_free(x+4,y) {x+=4} set the sprite to h_right with subimage 0 and speed 1 Keyboard Event for <Down> Key: execute code: if place_free(x,y+4) {y+=4} set the sprite to h_down with subimage 0 and speed 1 Keyboard Event for P-key Key: execute code: show_message('Pauza') Mouse Event for Glob Left Button: execute code: if strzela=true and o_shoot=1{ a=instance_create(x,y,shoot_human) a.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) a.speed=10 strzela=false alarm[0]=room_speed*0.25 } if strzela=true and o_shoot=2{ a=instance_create(x,y,oShootm249) a.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) a.speed=10 strzela=false alarm[0]=room_speed*0.25 } Other Event: Outside Room: reverse horizontal direction reverse vertical direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Zmień z plusa na minus przy "Keyboard Event for <Left> Key" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się