radioactiver Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Mam jedno pytanie. Czy da się zrobic tak aby gra/program zrobiony w GM laczyl sie z serwerem i sciagal dane z bazy MYSQL? Np ze w tabeli w bazie sa zapisane dane o koncie i sciaga wszystkie te informacje ustawiajac na podstawie tego parametry w grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 29 Października 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Da się. Musisz mieć dll o nazwie gmsql. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioactiver Opublikowano 29 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 A skad moge taki dll pobrac jakis maly przyklad by sie przydal jesli taki istnieje ^^ z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=166240 - linki do DLLi do GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Dll isnieje, tyle że wg mnie to troszkę bez sensu, bo jest dużo programów do odkodowania i odczytywania plików wykonywalnych *.exe gier z GMa, a podobno by dostać się do bazy potrzebujesz wpisać login i hasło w kodzie - małe bezpieczeństwo. No chyba, że jakoś te poufne dane zaszyfrujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Zawsze można założyć bazę na jakims freesql.org i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 W cale hasło nie jest tak łatwo wydostać, jak np. użyjesz tego programu do przychwytywania wysyłanych wiadomości (zawsze zapomne jak te badziewia się nazywają) będzie zakodowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się