Paqoo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 show_message('Zginąłeś!'); instance_create(x,y,oSzkielet); y-=16; global.hlt = global.max_hlt; global.mp = global.max_mp; x = xstart; y = ystart; alarm[1] = room_speed*5; W jakim miejscu umieścić ten kod/jak go wywołać żeby gra nie robiła zwiechy? (tzn. żeby ten napis nie pojawiał się około 15 razy) <_< Kombinowałem sporo, ale jak na razie nie wyszło nic! Mam stworzyć obiekt z tym kodem i go zniszczyć? Może jest inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 może alarmy? -_- GML //create: alarm[0]=room_speed*15 //alarm 0: ten kod co podałeś alarm[0]=room_speed*15 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Mam ustawić alarm na 1? I co dalej? W stepie będzie to wykonywało w kółko. Dodatkowo wrzucić w alarm klocek exit!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 ehh w sumie nie rozumiem co chcesz stworzyć... daj w create zmienną np: ok=0 przed tym kodem daj warunek if ok=0 {} a zakończ ok=1 i po kłopocie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Działa jak natura chciała xD Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi