Skocz do zawartości

Przelatujący obiekt


Compi

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem sobie obie grawitacje tak jak w FaQ na gmclan.org:

Mam takiego obiekta:

Keyboard Event for <Up> Key:
execute code:

if ! place_free(x,y+1)
{vspeed = -10}

Keyboard Event for <Right> Key:
execute code:

if place_free(x+4,y)
{x+=4}

Key Press Event for <Left> Key:
set the sprite to marco_left with subimage 0 and speed 1

Key Press Event for <Up> Key:
execute code:

if sprite_index= marco_left {
sprite_index= marco_jump_left
}
if sprite_index= marco_down_left {
sprite_index= marco_jump_left
}
if sprite_index= marco_right {
sprite_index= marco_jump_right
}
if sprite_index= marco_down_right {
sprite_index=marco_jump_right
}

Key Press Event for <Right> Key:
set the sprite to marco_right with subimage 0 and speed 1

Key Release Event for <Up> Key:
execute code:

if sprite_index= marco_jump_left {
sprite_index= marco_left
}

if sprite_index= marco_jump_right {
sprite_index= marco_right
}

I on przelatuje przez obiekt oBlock.

Gdy dałem solid na obiekt marco to się zatrzymał ale wiadomo dlaczego ;/

Nie mam pomysłów;/

Zmniejszanie prędkości i zwiększanie room_speeda nic nie dało

Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...