Skocz do zawartości

press A-key


fisz7

Rekomendowane odpowiedzi

event Step:

GML
if(keyboard_check_pressed(ord("A")))sprite_index=sprSkacze

event Animation End:

GML
sprite_index=sprStoi

 

Tak to sie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

event Step:

GML
if(keyboard_check_pressed(ord("A")))sprite_index=sprSkacze

event Animation End:

GML
sprite_index=sprStoi

 

Tak to sie robi

 

Albo:

 

GML
if(keyboard_check_pressed(ord("A"))) && !sprite_index=nowysprite {sprite_index=nowysprite alarm[0]=0.5*room_speed}

 

i alarm0

 

GML
sprite_index=starysprite

 

Możliwe, że coś poknociłem, ale takim sposobem dowolna animacja utrzyma się pół sekundy, nie ważne czy się dokończy, czy powtórzy kilka razy

 

Edit: pewnie się już spóźniłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...