LolikZabijaka Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 cześć mam taki kłopt mam taki kod w step obj_granat : s=distance_to_point(x1,y1); if (s>=400) { speed=0; alarm[1]=2 } Alarm[1]: instance_change(object28,true) i jeśli je alarm[1]=1 to grabat wybucha natychmiast ale jak je 2 to nie wybucha jak zrobić aby po 10 sekundach granat wybuchł ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 w twoim kodzie alarm się resetuje i nigdy nie dochodzi do jego wykonania daj przed alarmem takie warunek(chyba) GML if alarm[0] <= -1{ //tutaj ten alarm } jakos to chyba tak bylo alarm jak jest nie używany to jest ustawiony na -1 więc robisz warunek ze alarm ma sie zacząc odliczac tylko wtedy gdy alarm nie zostal wlączony(czyli żeby sie nie resetowal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się