Skocz do zawartości

other.x mp_potential_step


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak . zrobiłem obiekt w którym mam coś w tym stylu :

 

GML
if distance_to_object(enemyparent) <cośtam

{target = enemyparent;}

if distance_to_object(target) <costam

{_x=enemyparent.x...}

i poruszanie :

GML
mp_potential_step(_x,_y,_speed,0);

 

No i gdy zbliżam się do pewnego obiektu który jest nisko to objekt zaczyna się poruszać w kierunku do obiektu który jest wyżej .

Ten problem sprawiał mi największe kłopoty i napewno istnieje jakieś proste rozwiązanie tylko niemogę się domyślić jakie :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...