Nirvan Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Więc tak . zrobiłem obiekt w którym mam coś w tym stylu : GML if distance_to_object(enemyparent) <cośtam {target = enemyparent;} if distance_to_object(target) <costam {_x=enemyparent.x...} i poruszanie : GML mp_potential_step(_x,_y,_speed,0); No i gdy zbliżam się do pewnego obiektu który jest nisko to objekt zaczyna się poruszać w kierunku do obiektu który jest wyżej . Ten problem sprawiał mi największe kłopoty i napewno istnieje jakieś proste rozwiązanie tylko niemogę się domyślić jakie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Zbytnia kombinatoryka. obj=instance_nearest(enemyparent) _x=obj.x _y=obj.y Mogłem coś pokręcić z instance_nearest. Dodaj pętlę ktora sprawdza czy obiekt obj istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 GML target=instance_nearest(x,y,enemyparent) if distance_to_object(target) <costam {_x=target.x...} i poruszanie : GML mp_potential_step(_x,_y,_speed,0); Weź nie kombinuj tak bo ja sam nie mogłem tego zrozumieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się