Paqoo Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Tworzę rpg-a. Mam teraz problem ze zrobieniem czegoś takiego, aby wybierało mi wartość od minimalnej do maksymalnej w ataku(broni) bohatera. Nie mam pomysłów!!! Druga sprawa to pomysł na jakiś system walki oparty na obronie i właśnie tym ataku min/max oraz celności. Fajnie by było, jaky losowało jakieś krytyki czy coś. Kto pomoże zapracowanemu GM Clanowiczowi? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 GML dmg = random(maxwartość - minwartość)+minwartość; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 1. nie wiem jak masz atak ustawiony, ale to maksimum i minimum najprościej może wyglądać tak: GML obrazenia=10+random(10) to jest losowanie z przedziału od 10 do 20. Dalej powinieneś sobie poradzić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Dzięki. A ta druga sprawa? Ktoś zna jakiś dobry system walki? Chodzi o skrypt albo słowną pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 hmm w przykładzie chodzenia a la almora jest także walka ;) https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9139&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 W tym przykładzie jest coś takiego jak item defence. Od ataku odejmuje się obronę i ten item defence. Dziwne trochę :P Ma ktoś inne pomysły? Bo ten mój system jest już bardziej rozbudowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi