zalu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 no może nie do końca tak jak w nazwie potrzebuję przykładu gdzie będzie że jak "wystukam" rytm na czterech obiektach to dzieje się jakaś akcja jeśli rytm nie będzie taki jak któryś z podanych to również dzieje się jakaś akcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 I co cfaniaczku...? ;P Masz ten sam problem co ja a mi dawales rozwiazanie.. :P jeszcze bledne ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Sory za off, ale mam pytanie. Żalu ty robisz chyba dokładnie taką samą grę jak widziałem na PSP. Grafika była podobna, była to strategia że wystukuje się rytm klawiszami. Jak dobrze wystukasz to idziesz dalej, atakujesz wrogów itp. Dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 up@ prawie dobrze. wiesz na pomysł wpadłem zanim jeszcze poznałem patapony dopiero ktoś dał linka w shoutboksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Wiem, że pewnie nie o to Ci chodzi, ale jeśli to dobrze obrobisz ( czytaj przerobisz) to Ci się może przyda Przykład Patapon! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 UP@ jaki to gm bo ja mam 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Po pierwsze: zmień grafikę, bo ta jest tragiczna (chamskie ripy, do tego głupio rozszerzone). Po drugie: Zrób sobie 2 wartości: - numer wstukania (np. queue) - wartości wstukania (np. sound[3]) -> koniecznie tablica [3] I stwórz np. jak wciskamy q, to taki kod GML sound[queue]=1; queue+=1; Zrób tak 4 klawisze, tak jak w Pataponie na PSP. Owszem, można to też zrobić na przyciskach, ale wtedy trzeba użyć globali i kontrolera, poza tym wstukiwanie rytmu myszką jest mało wygodne. W stepie: GML if queue=4 { if sound[0]=1 and sound[1]=1 and sound[2]=2 and sound[3]=1 { jakaś tam akcja (np. twoje Patapony lub inna kupa posuwa się do przodu, atakuje, cofa się, itp.) queue=0; } else { akcja gdy rytm będzie zły queue=0; } } Przy odrobinie kombinowania zrobisz z tego grę muzyczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Mój przykład się chowa w porównaniu z kodem Jakluba. Użyj jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jaklub, chyba if sound[0]==1 and sound[1]==1 and sound[2]==2 and sound[3]==1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Harv, GM pozwala na takie ułatwienia (złe, kiedy przenosi się na języki programowania). Równie dobrze mógłbym nie wstawiać średników i na GM-ie kod by zadziałał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 pokombinuje z kodem Jakluba najbardziej to mi chodziło o te if sound and sound Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się