Excolo Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witom. Ostatnimi czasy zainteresowałem się grafiką izometryczną. Przyjrzałem się co poniektórym grom okraszonym taką grafiką, i stwierdziłem, że większość z niej to prerenderowane modele. No i zacząłem się zastanawiać, co tu zrobić, żeby mój model przetransformować/wyrenderować tak, żeby zgadzało się to cudo z zasadami przedstawiania grafiki w rzucie izometrycznym. Używam Google SketchUp6, więc mogę eksportować moje modele do formatu 3ds; niedawno dowiedziałem się, że istnieją rozszerzenia do 3DSMaxa, które renderują modele w ten sposób... No ale to jest płatne oprogramowanie, szukam darmowego :] Regards //oh crap, przypadkowo napisalem w zlym dziale, przeniescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Blender, się kłania. Jeśli czytasz CDA ( sidiekszyn) to miałeś kurs i na płytce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się