Skocz do zawartości

problem z place_empty


radSun

Rekomendowane odpowiedzi

Robie sobie gierke i mam problem :]

Mam kawałek kodu:

xg=32+round(random(37))*16
yg=208+round(random(5))*16
if place_empty(xg+8,yg+8)
{ile=round(random(8))
switch (ile)
{
case 1: co=nic; break;
case 2: co=nic; break;
case 3: co=nic; break;
case 4: co=nic; break;
case 5: co=nic; break;
case 6: co=nic; break;
case 7: co=nic; break;
case 8: co=nic; break;
}

if ile>0
{instance_create(xg,yg,co)
show_debug_message('dodano'+string(co)+'x:'+string(xg)+'y:'+string(yg))}
else
show_debug_message('wyszło zero')
//alarm[0]=145+random(10)
alarm[0]=1}
else
{alarm[0]=1
show_debug_message('brak miejsca')}

objekt nic ma 16x16; jak zrobić aby te ... obiekty nie pojawiały się na sobie :huh:

 

Plik GM6 >>>

:unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...