Skocz do zawartości

Zablokowane Przechodzenie rooma do rooma i zostawianie w plecaku tych przedmiotów


Adrys

Rekomendowane odpowiedzi

@Lechu4444: TO po co się wypowiadasz? Warna powinieneś dostać...

 

@wezyrnorbert: Źle. Znaczy dobrze, ale po co komplikować sobie życie i tworzyć jakiś niepotrzebny, dodatkowy objekt, który będzie niepotrzebnie zajmował pamięć?

 

Zmienne globalne. Czyli przechowuj liczbę pieniędzy nie np.

GML
kasa = 100;

kasa -= 30;

 

//itp.

...tylko
GML
global.kasa = 100;

global.kasa -= 100;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze od siebie dodam, że jeżeli będziesz kombinował ze zmiennymi globalnymi, to nie deklaruj ich w create obiektu, tylko w game start, bo inaczej, jeżeli obiekt będzie się tworzył na każdej planszy, to ilość kasy zawsze będzie taka sama ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze od siebie dodam, że jeżeli będziesz kombinował ze zmiennymi globalnymi, to nie deklaruj ich w create obiektu, tylko w game start, bo inaczej, jeżeli obiekt będzie się tworzył na każdej planszy, to ilość kasy zawsze będzie taka sama

 

Game start czyli gdzie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...