Adrys Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jak zrobic ze kiedy przechodze z jednego rooma do drugiego to zostanie w plecaku tyle same pieniedzy ile mialem w poprzednim roomie np. mając 100 zł. wchodze do sklepu (do innego roooma) kupuje cos za 30 zł. i wychodząc nie mam 70 zł.???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 No to pewnie musisz pobawić się ze zmiennymi. Nie znam się za bardzo na GML więc Ci nie pomogę ale jak poszukasz na forum to na pewno coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 To zrób jakiś obiekt co będzie "zbierał" takie dane i zaznacz mu peristent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 @Lechu4444: TO po co się wypowiadasz? Warna powinieneś dostać... @wezyrnorbert: Źle. Znaczy dobrze, ale po co komplikować sobie życie i tworzyć jakiś niepotrzebny, dodatkowy objekt, który będzie niepotrzebnie zajmował pamięć? Zmienne globalne. Czyli przechowuj liczbę pieniędzy nie np. GML kasa = 100; kasa -= 30; //itp. ...tylkoGML global.kasa = 100; global.kasa -= 100; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jeszcze od siebie dodam, że jeżeli będziesz kombinował ze zmiennymi globalnymi, to nie deklaruj ich w create obiektu, tylko w game start, bo inaczej, jeżeli obiekt będzie się tworzył na każdej planszy, to ilość kasy zawsze będzie taka sama ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrys Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jeszcze od siebie dodam, że jeżeli będziesz kombinował ze zmiennymi globalnymi, to nie deklaruj ich w create obiektu, tylko w game start, bo inaczej, jeżeli obiekt będzie się tworzył na każdej planszy, to ilość kasy zawsze będzie taka sama Game start czyli gdzie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jak masz create, step, alarm ..... to tam jest Other, klikasz na to i rozwija ci się okienko po czym wybierasz Game Start :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi