Zając Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 DLaczego gry z GM'a sie cinają (komp sie zawiszea na chwile)? nie mówie już tu tylko o grach 3d, bo w grach 2d jeśli też jest dużo obiektów to teżsie cina! :/ Dlaczego tak jest, czy to normanle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Bo jest durzo obiektów a jak byś miał dobrego kompa to by pewnie się nie cieło, umnie tesz tak jest. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 ATG! Po słownik ortograficzny na jednej nodze! Raus! (czy jak to się pisze XD ) A tak na serio, to jak masz zawalone w kompie, pełno procesów idzie na raz, to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Ale Ci się tnie jak gre wczytujesz to programowania czy jak chcesz już grac?? Co do pierszego to odpowiedz brzmi : Masz juz wgrane dużo muzy lub grafiki . Drugie: W roomie mała ilośc klatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Dziwne jest to że chodzi mi normalnie W3:FT z pełną ilością efektów, a GM się ścina :] Po prostu tak jest zrobiony :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Możesz też zasypać pamięć zbędnymi zmiennymi. Staraj się jak najmniej ich używać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 lol,dużo jest mozliwosc-za dużo zmiennych,za dużo kodu lub za dużo użycie efektów ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się