Chibi Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jak zrobic ze jak jestem np.500 pixeli od obiektu1 to zaczyna grac sound1 ale cicho a jak jestem coraz blizej to dzwiek jest glosniejszy. Jesli taki temat juz byl prosze o link. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jak się kiedyś pytałem to taki kod dali GML if distance_to_object(torpeda)<100 sound_play(sound) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 fervi, zle GML if distance_to_object(obiekt) <= 500 sound_volume(sound) = 0.5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Harv też źle ;d GML if distance_to_object(obiekt) <= 500 sound_volume(sound,0.5) btw znalazłem jeszcze coś takiego https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1336&hl= w sumie to dźwięk 3D ale kto wie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Źle. GML if ( distance_to_object( obiekt1 ) < 500 ) { sound_volume( sound1, 1 - distance_to_object( obiekt1 ) / 500 ); sound_play( sound1 ); } // lub dla dzwieku 3d: if ( distance_to_object( obiekt1 ) < 500 ) { sound_3d_set_sound_distance( sound1, 5, 500 ); sound_3d_set_sound_position( sound1, x - obiekt1.x, y - obiekt1.y, 0 ); /* albo sound_3d_set_sound_position( sound1, x - (instance_nearest( x, y, obiekt1 )).x, y - (instance_nearest( x, y, obiekt1 )).y, 0 ); gdy instancji jest wiecej niz 1 */ sound_play( sound1 ); } Albo sound_loop na początku i tylko zmieniać głośność / pozycje i dystans 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chibi Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 dzieki snake (i tak jestes najlepszy ;)) zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi