Skocz do zawartości

Zablokowane Czym blizej obiektu tym


Chibi

Rekomendowane odpowiedzi

Źle.

GML
if ( distance_to_object( obiekt1 ) < 500 ) {

sound_volume( sound1, 1 - distance_to_object( obiekt1 ) / 500 );

sound_play( sound1 );

}

// lub dla dzwieku 3d:

if ( distance_to_object( obiekt1 ) < 500 ) {

sound_3d_set_sound_distance( sound1, 5, 500 );

sound_3d_set_sound_position( sound1, x - obiekt1.x, y - obiekt1.y, 0 );

/* albo

sound_3d_set_sound_position( sound1, x - (instance_nearest( x, y, obiekt1 )).x, y - (instance_nearest( x, y, obiekt1 )).y, 0 );

gdy instancji jest wiecej niz 1

*/

sound_play( sound1 );

}

Albo sound_loop na początku i tylko zmieniać głośność / pozycje i dystans 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...