Darlix Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam mam problem otóż: 1. mam taką tabelkę w grze gdzie jest narysowane drewno, diamenty i pieniądze i chcę żeby jak zbiorę np. 20 sztuk złota to na tym pasku się dodaje 20 jak zbiorę drewno to to samo... (jak w Herosach) 2. i jeszcze jeśli mam 120 sztuk drzewa to mogę wstawić obiekt za to 120 sztuk drzewa... np. dom. Wiecie coś jak w Herosach Odpowie mi ktoś na pytania lub podać link do przykładów?? Szukałem i nie znalazłem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 1. mam taką tabelkę w grze gdzie jest narysowane drewno, diamenty i pieniądze i chcę żeby jak zbiorę np. 20 sztuk złota to na tym pasku się dodaje 20 jak zbiorę drewno to to samo... (jak w Herosach) 2. i jeszcze jeśli mam 120 sztuk drzewa to mogę wstawić obiekt za to 120 sztuk drzewa... np. dom. Wiecie coś jak w Herosach Odpowie mi ktoś na pytania lub podać link do przykładów?? Szukałem i nie znalazłem sad.gif ;/ Wystarczyło znaleźć kod źródłowy Fallen Kingdom. zywkłe If'y, draw_text, co to za problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam mam problem otóż: 1. mam taką tabelkę w grze gdzie jest narysowane drewno, diamenty i pieniądze i chcę żeby jak zbiorę np. 20 sztuk złota to na tym pasku się dodaje 20 jak zbiorę drewno to to samo... (jak w Herosach) 2. i jeszcze jeśli mam 120 sztuk drzewa to mogę wstawić obiekt za to 120 sztuk drzewa... np. dom. Wiecie coś jak w Herosach Odpowie mi ktoś na pytania lub podać link do przykładów?? Szukałem i nie znalazłem :( 1. W kolizji bohatera ze złotem: GML zloto += 20 itd. 2. Nie wiem w jaki sposób chcesz wystawiać dom, ale najprawdopodobniej poprzez kliknięcie na niego, więc w evencie mouse left pressed: GML if (drewno == 120) instance_create(x,y,obj_dom) To podstawy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 if (drewno == 120) instance_create(x,y,obj_dom) tworzenie obietku najlepiej poprzedzić warunkiem GML if (drewno >= 120) { if place_free(x,y,obj_dom) { instance_create(x,y,obj_dom) drewno-=120 } } Tak lepiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 tworzenie obietku najlepiej poprzedzić warunkiem GML if (drewno >= 120) { if place_free(x,y,obj_dom) { instance_create(x,y,obj_dom) drewno-=120 } } Tak lepiej ;) Mój błąd :) Zapomniałem również o odejmowaniu drewna i pomyliłem znaki, zamiast ">=" napisałem "==" :P Dzięki za poprawienie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się