gorky Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam ! Nie wiem jak zrobić zapadającą się platformę , ale po jakimś czasie wejścia na nią ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 ... Alarmy? Kolizja: GML alarm[0] = room_speed * 1.5; Alarm 0: GML gravity = 6; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 GML //w create platformy spada=false //w kolizji z obiektem alarm[0]=30 //w alarm 0 spada=true //w stepie if spada=true vspeed+=0.01 //albo -= nie pamiętam dokładnie w która stronę to idzie;/ E: heh dziadek prościej to zrobił ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 GML //STEP if(place_meeting(x,y-1,hero)) //jeśli platforma wykrywa bohatera nad sobą alarm[0]=30 //odlicza 30 klatek //ALARM 0 vspeed=10 //i zaczyna spadć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 GML //w create platformy spada=false //w kolizji z obiektem alarm[0]=30 //w alarm 0 spada=true //w stepie if spada=true vspeed+=0.01 //albo -= nie pamiętam dokładnie w która stronę to idzie;/ E: heh dziadek prościej to zrobił ;d Zrobiłem tak i mi sie zapada platforma :/ A to wszystko u platformy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 @Platyna Źle, bo alarm bedzie sie caly czas wlaczal i w koncu nic z tego nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zrobiłem tak i mi sie zapada platforma :/ A to wszystko u platformy ?? No chyba w końcu chciałeś, żeby się zapadała nie :huh: .... ta wszystko do platformy -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 @Platyna Źle, bo alarm bedzie sie caly czas wlaczal i w koncu nic z tego nie bedzie. Ach punkt dla ciebie ;) GML //STEP if(place_meeting(x,y-1,hero)&&alarm[0]<1) //jeśli platforma wykrywa bohatera nad sobą alarm[0]=30 //odlicza 30 klatek //ALARM 0 vspeed=10 //i zaczyna spadć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A ja chce żeby sie usuwały ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Jak mają się usuwać to: GML //STEP if(place_meeting(x,y-1,hero)&&alarm[0]<1) //jeśli platforma wykrywa bohatera nad sobą alarm[0]=30 //odlicza 30 klatek //ALARM 0 instance_destroy() //i znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A ja chce żeby sie usuwały ^^ Czyli co? Chłopie zdecyduj się w końcu, bo inaczej jak Ci mamy pomóc;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Bo chodziło o takie coś jak zapadnia ^^ a nie zapadające , sorka za źle sformułowane pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się