Compi Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam to znowu ja. Mam taki problem: gdy np. zaliczam deda to global.life jest odejmowany 1 i następnie jest restart roomu. Jak zrobić aby zmienne nie resetowały się po resecie roomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 pewnie zmienną deklarujesz w obiekcie, który tworzy się na starcie roomu. usuń to w tym obiekcie i stwórz nowy obiekt, zaznacz mu persistent, w jego create daj global.life=ileś tam i wrzuć go TYLKO do pierwszego roomu w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Aha jeszcze jedno... gdy mam np room13 to kolor czcionki jest czarny a jak np. room99 to biały. Jak to zrobić? Nie znam się jeszcze za dobrze na GML // Edit Ale tylko dla room99! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 no to ustalasz kolor fontu i w roomie 13, będzie inny, a w roomie 99 inny proste jak coś to pisz na gg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 w drawie na początku daj: GML if room=room99 draw_set_color(c_white) else draw_set_color(c_black) @UP: super pomoc <_< on to wie przecież, tylko nie wie, jak to wykonać nie? ewentualnie zamiast tego draw_set_color możesz też dać GML if room=room99 draw_text_color(x,y,'tekst',c_white,c_white,c_white,c_white,1) else draw_text_color(x,y,'tekst',c_black,c_black,c_black,c_black,1) //i tak za każdym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...