Skocz do zawartości

Skradanie


gorky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam pytanie jak po naciśnięciu klawisza "Shift" chodziła postać wolniej ( skradała się ) , a nadal trzeba trzymać klawisz chodzenia np : w prawo ??

 

 

Przykład : Jestem Objects "polska" i przeciwnik "niemcy" i mam ustawione że ma za mną iść gdy mnie i zobaczy z jakiejś odległości , a ja chce zrobić że gdy chodzę po <_< cichu(skradam się) <_< ta odległość się zmniejsza , normalne chodzenie WSAD , a chodzenie po cichu shift i chcę żeby jak idę w prawo muszę nacisnąć D oraz shift

 

:thumbsup: Proszę pomoc z góry dzięki :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if keyboard_check(vk_shift)

{

if distance_to_object(polska)<15

{

move_towards_point(polska.x,polska.y,2)

}

}

else

{

if distance_to_object(polska)<30

{

move_towards_point(polska.x,polska.y,5)

}

}

I wrzuć to do stepu obiektu niemcy, oczywiście zmieniając część argumentów.

Bo mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, a jak nie to wytłumacz dokładniej swój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka miałem w chodzeniu źle ustawione dlatego ^^

 

if keyboard_check(vk_shift)

{

speed=1

}

 

 

Chciałem żeby "polska" jak naciśnie shift będzie chodził speed=1

 

i wyszło mi takie coś ^^ :lol2: :lol2: :lol2: może ktoś to poprawić bo

 

{

speed=10

}

 

 

jest prawdopodobnie błędem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...