gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam ! Mam pytanie jak po naciśnięciu klawisza "Shift" chodziła postać wolniej ( skradała się ) , a nadal trzeba trzymać klawisz chodzenia np : w prawo ?? Przykład : Jestem Objects "polska" i przeciwnik "niemcy" i mam ustawione że ma za mną iść gdy mnie i zobaczy z jakiejś odległości , a ja chce zrobić że gdy chodzę po <_< cichu(skradam się) <_< ta odległość się zmniejsza , normalne chodzenie WSAD , a chodzenie po cichu shift i chcę żeby jak idę w prawo muszę nacisnąć D oraz shift :thumbsup: Proszę pomoc z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Poprostu: GML if(keyboard_check(vk_shift)) speed=2 else speed=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 To trzeba dodać u "polska" w step ?? bo jak tak to wtedy muszę mieć kod na chodzenie bo mam na Move fixed , i jak robię rune the game to mi sterowanie nie chodzi :/ A kod gdy sie skradam mniejszy zasięg widzenia bota ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 A ta druga część postu to chyba nie po polskiemu bo jej nie rozumiem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Punkt 15 chcę żeby miał mniejsze pole widzenia gdy się skradam ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 GML if keyboard_check(vk_shift) { if distance_to_object(polska)<15 { move_towards_point(polska.x,polska.y,2) } } else { if distance_to_object(polska)<30 { move_towards_point(polska.x,polska.y,5) } } I wrzuć to do stepu obiektu niemcy, oczywiście zmieniając część argumentów. Bo mam nadzieję, że właśnie o to Ci chodziło, a jak nie to wytłumacz dokładniej swój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 dzięki , ale teraz gubię się , bo jak naciskam shift "polska" ma chodzić speed =1 , a "niemcy" powinni mieć ograniczoną widoczność , ale speed 3 :/ edit# już wszytko dobrze ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 a tak ciężko poustawiać speed=3/speed=1 w odpowiednich miejscach? Ludzie, pokombinujcie najpierw trochę! <_< E: no nie, ja już siły do człowieka nie mam ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 sorka miałem w chodzeniu źle ustawione dlatego ^^ if keyboard_check(vk_shift) { speed=1 } Chciałem żeby "polska" jak naciśnie shift będzie chodził speed=1 i wyszło mi takie coś ^^ :lol2: :lol2: :lol2: może ktoś to poprawić bo { speed=10 } jest prawdopodobnie błędem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Chyba nie kumam. Chcesz aby speed było równe 1 i dlatego ustawiłeś je na 10? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Dokumentacja po pierwsze, po drugie FAQ, po trzecie najpierw nauka, potem robienie gier lul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 napisało mi się tak :/ to pomożecie bo ten speed=1 bezsensu jest ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się