krychu90 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Mam dziwny problem otóż tu jest przykład: lol Dlaczego ten przycisk tworzenia mieszkanca za wolno sie porusza jak przewijam mape?? :crying: Z góry THX :D ps. to bylo w end step ps2. sterowanie: 1-budowa domu 2-kasacja domu lpm-zaznaczenie/odznaczenie ppm-miejsce gdzie ma isć ludek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Wygląda na to, że zrobiłeś cały ekran w jednym viewie. Ikonka człowieka się spóźnia, bo w pierwszej kolejności ekran się przesuwa, a dopiero później zmienia pozycję ikonki człowieka. Aby usunąć problem, ustaw, by pole gry wyświetlało się np. w view[0] a statusbar (ten pasek po lewej) w innym viewie, np. view[1]. Wtedy ekran w view[0] będzie podążał za kursorem, a ekran w viewie[1] będzie zawsze w jednym miejscu i ikonka człowieka nie będzie się poruszać i nie będzie problemu. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Nie dokońca rozumiem, możecie mi to na kodzie pokazać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Nie jestem pewien jaki dałeś kod więc prościej by było jakbyś wrzucił *.gm6 to wtedy bym ci pomógł B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 OK macie przykład -przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 8 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Ej no nie wiecie?? pomóżcie!!!! ps. sorry za double posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Oprócz tego że objekt w stepie ma x=... to w drawie daj aby rysował w dobrym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 ale jak w drawie dam x=.... i y=.... to przecierz objektu wtedy nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Według twojego przykładu w obj_mieszkaniec w draw: draw_sprite(sprite1,0,view_left+20,view_top+200) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się