czadi2 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jak zrobić, że jak nacisnę np. spację to bohater wystrzeli pocisk i aby móc wystrzelić następny pocisk trzeba przeczekać 5sek? Jestem początkujący więc nie wiem za bardzo co i gdzie więc jak ktoś by wiedział jak to zrobić to niech mi opisze gdzie dany kod wpisać :) :) Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Widzisz zdanie w mojej sygnaturce? to się z nim zapoznaj... https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=strzelanie https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=strzelanie A TUTAJ ciekawy link dla Ciebie.... pozdrawiam <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czadi2 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 @up. Kod z pierwszego linka mi nie działa, nie wiem dla czego! (może źle coś robie) Kod z tego drugiego mi działa, ale po pierwsze nie strzela jednego pocisku na 5 sek, a po drugie strzela nie wiadomo gdzie :) PS: Ja nie mam postaci typu GTA 1 tylko typu Mario :) Pozdrawiam !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 eh, w takim przypadku musisz przy ustalaniu kierunku lotu pocisku, wziąść pod uwagę sprita herosa. czyli coś w stylu: GML //w evencie wciśnięcia jakiegoś przycisku: a=instance_create(x,y,pocisk) a.speed=10 if hero.sprite_index=sprite_w_lewo a.direction=160+random(40) else a.direction=20-random(40) pokombinuj, pomyśl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czadi2 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Dzięki działa :) Tylko szkoda, że nie strzela tymi pociskami co 5 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 a sorki zapomniałem dopisać ;p GML //w evencie keyboard np. space: if strzela=true { a=instance_create(x,y,pocisk) a.speed=10 if hero.sprite_index=sprite_w_lewo a.direction=160+random(40) else a.direction=20-random(40) strzela=false alarm[0]=room_speed*5 } //w alarm 0 strzela=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czadi2 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ok, wszystko działa, dzięki na pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się