czadi2 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jak zrobić, że jak nacisnę np. spację to bohater wystrzeli pocisk i aby móc wystrzelić następny pocisk trzeba przeczekać 5sek? Jestem początkujący więc nie wiem za bardzo co i gdzie więc jak ktoś by wiedział jak to zrobić to niech mi opisze gdzie dany kod wpisać :) :) Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Widzisz zdanie w mojej sygnaturce? to się z nim zapoznaj... https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=strzelanie https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;hl=strzelanie A TUTAJ ciekawy link dla Ciebie.... pozdrawiam <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czadi2 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 @up. Kod z pierwszego linka mi nie działa, nie wiem dla czego! (może źle coś robie) Kod z tego drugiego mi działa, ale po pierwsze nie strzela jednego pocisku na 5 sek, a po drugie strzela nie wiadomo gdzie :) PS: Ja nie mam postaci typu GTA 1 tylko typu Mario :) Pozdrawiam !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 eh, w takim przypadku musisz przy ustalaniu kierunku lotu pocisku, wziąść pod uwagę sprita herosa. czyli coś w stylu: GML //w evencie wciśnięcia jakiegoś przycisku: a=instance_create(x,y,pocisk) a.speed=10 if hero.sprite_index=sprite_w_lewo a.direction=160+random(40) else a.direction=20-random(40) pokombinuj, pomyśl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czadi2 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Dzięki działa :) Tylko szkoda, że nie strzela tymi pociskami co 5 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...