Skocz do zawartości

Zablokowane Problem z chodzeniem


Harv

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if keyboard_check(ord("W"))

 

{

 

speed = 1.2;

 

move = true;

 

}

 

else

 

{

 

speed = 0;

 

move = false;

 

}

 

if keyboard_check(ord("S"))

 

{

 

speed = -1.2;

 

move = true;

 

}

 

else

 

{

 

speed = 0;

 

move = false;}

 

Mam ten kod, jednak kiedy wciskam W nic sie nie dzieje, a kiedy S to postać cofa... Próbowałem pisac od nowa i to samo :/ Jakies rozwiazanie?

 

 

E: problem rozwiazany, wyszedł nastepny.

Mam ustawiony angle na direction, a direction na x i y myszy. Kiedy mam mysz na postaci, to ona wciaż świruje :/ Można jakos zrobic, aby sie tak nei kreciła?

Oto kod:

GML
//angle|direction

image_angle = direction;

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if keyboard_check(ord("W"))

 

{

 

speed = 1.2;

 

move = true;

 

}

 

else

 

{

 

speed = 0;

 

move = false;

 

}

 

if keyboard_check(ord("S"))

 

{

 

speed = -1.2;

 

move = true;

 

}

 

else

 

{

 

speed = 0;

 

move = false;}

 

Mam ten kod, jednak kiedy wciskam W nic sie nie dzieje, a kiedy S to postać cofa... Próbowałem pisac od nowa i to samo :/ Jakies rozwiazanie?

 

 

E: problem rozwiazany, wyszedł nastepny.

Mam ustawiony angle na direction, a direction na x i y myszy. Kiedy mam mysz na postaci, to ona wciaż świruje :/ Można jakos zrobic, aby sie tak nei kreciła?

Oto kod:

GML
//angle|direction

image_angle = direction;

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

Tak:

GML
if keyboard_check(ord("W"))

{

speed = 1.2;

move = true;

}

else if keyboard_check(ord("S"))

{

speed = -1.2;

move = true;

}

else

{

speed = 0;

move = false;

};

oraz:

GML
if distance_to_point(mouse_x,mouse_y)>1

{

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

};

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...