Harv Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 GML if keyboard_check(ord("W")) { speed = 1.2; move = true; } else { speed = 0; move = false; } if keyboard_check(ord("S")) { speed = -1.2; move = true; } else { speed = 0; move = false;} Mam ten kod, jednak kiedy wciskam W nic sie nie dzieje, a kiedy S to postać cofa... Próbowałem pisac od nowa i to samo :/ Jakies rozwiazanie? E: problem rozwiazany, wyszedł nastepny. Mam ustawiony angle na direction, a direction na x i y myszy. Kiedy mam mysz na postaci, to ona wciaż świruje :/ Można jakos zrobic, aby sie tak nei kreciła? Oto kod: GML //angle|direction image_angle = direction; direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 dbrze jakbys opokazal jak sie ta postac kreci, moze uda sie rozwiazac ten probem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Prosze http://www.speedyshare.com/894803892.html .gm7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 mam gm6.1 :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Prosze, EXE. Niestety nei mam konwertera gm7 do gm6 http://www.speedyshare.com/811933619.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 mozesz dac dodatkowy if ze jesli pozycja bohatera jest tajka sama jak myszki tio postac sie nie rusza, sporobuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 GML if keyboard_check(ord("W")) { speed = 1.2; move = true; } else { speed = 0; move = false; } if keyboard_check(ord("S")) { speed = -1.2; move = true; } else { speed = 0; move = false;} Mam ten kod, jednak kiedy wciskam W nic sie nie dzieje, a kiedy S to postać cofa... Próbowałem pisac od nowa i to samo :/ Jakies rozwiazanie? E: problem rozwiazany, wyszedł nastepny. Mam ustawiony angle na direction, a direction na x i y myszy. Kiedy mam mysz na postaci, to ona wciaż świruje :/ Można jakos zrobic, aby sie tak nei kreciła? Oto kod: GML //angle|direction image_angle = direction; direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Tak: GML if keyboard_check(ord("W")) { speed = 1.2; move = true; } else if keyboard_check(ord("S")) { speed = -1.2; move = true; } else { speed = 0; move = false; }; oraz: GML if distance_to_point(mouse_x,mouse_y)>1 { direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Dzięki, zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi