Skocz do zawartości

Lewo prawo


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

GML
dir = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

if( dir > 90 ) && ( dir < 270 ) image_xscale = 1;

else image_xscale = -1;

 

EDIT:

@UP: Nie masz zarejestrowanego GM'a.

 

Create:

GML
image_speed = 0;

Step:

GML
dir = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

if( dir > 90 ) && ( dir < 270 ) image_index = 0;

else image_index = 1;

 

W sprite zrób dwie klatki. Jedna z kolesiem obróconym w lewo, druga w prawo i będzie gites ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa... Źle mówiłem :P

Wystarczy warunek:

 

GML
if( mouse_x > x ) image_index = 1;

else image_index = 0;

 

zamiast:

GML
dir = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

if( dir > 90 ) && ( dir < 270 ) image_index = 0;

else image_index = 1;

 

Sorka, popatrzyłem na inny post i tą samą metodą ci podyktowałem, a przecież można było łatwiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...