Skocz do zawartości

Supersound.dll


TakeThis

Rekomendowane odpowiedzi

ładujesz skrypty supersound do gry i w nich są do ładowania i grania więc odpowiedni wybierasz i już

Prosze pana. Jeśli pan nie zna odpowiedzi, to niech szanowny pan się NIE UDZIELA bo każdy głupi wie, że

ładujesz skrypty supersound do gry i w nich są do ładowania i grania więc odpowiedni wybierasz i już

 

Ja proszę o te skrypty, a nie "jak to zrobić blablaBLA. Czekam na odpowiedź. Dziękuję za wysłuchanie mojej skromnej osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrypty masz w examplu o_O

Tak można tego używać:

GML
SS_Init(); // Ladujesz modul

global.dzwiek = SS_LoadSound( "sciezka/do/pliku.wav" ); // laduje dzwiek do pamieci

SS_PlaySound( global.dzwiek ); // odgrywa dzwiek

SS_FreeSound( global.dzwiek ); // zwalnia dzwiek z pamieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrypty masz w examplu o_O

Tak można tego używać:

GML
SS_Init(); // Ladujesz modul

global.dzwiek = SS_LoadSound( "sciezka/do/pliku.wav" ); // laduje dzwiek do pamieci

SS_PlaySound( global.dzwiek ); // odgrywa dzwiek

SS_FreeSound( global.dzwiek ); // zwalnia dzwiek z pamieci

 

Dzięki :D

 

@up:

Po prostu znalazłem dll, a przykładu nie ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...