TakeThis Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witam =D Wczoraj tak sobie myślałem o supersound.dll... Myślałem, żeby go użyć w grze.... I właśnie się pytam - jak go się używa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 ładujesz skrypty supersound do gry i w nich są do ładowania i grania więc odpowiedni wybierasz i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 ładujesz skrypty supersound do gry i w nich są do ładowania i grania więc odpowiedni wybierasz i już Prosze pana. Jeśli pan nie zna odpowiedzi, to niech szanowny pan się NIE UDZIELA bo każdy głupi wie, że ładujesz skrypty supersound do gry i w nich są do ładowania i grania więc odpowiedni wybierasz i już Ja proszę o te skrypty, a nie "jak to zrobić blablaBLA. Czekam na odpowiedź. Dziękuję za wysłuchanie mojej skromnej osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Skrypty masz w examplu o_O Tak można tego używać: GML SS_Init(); // Ladujesz modul global.dzwiek = SS_LoadSound( "sciezka/do/pliku.wav" ); // laduje dzwiek do pamieci SS_PlaySound( global.dzwiek ); // odgrywa dzwiek SS_FreeSound( global.dzwiek ); // zwalnia dzwiek z pamieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 wszystko jest w przykładzie zamieszczonym do dll-a więc jaki miałeś problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Skrypty masz w examplu o_O Tak można tego używać: GML SS_Init(); // Ladujesz modul global.dzwiek = SS_LoadSound( "sciezka/do/pliku.wav" ); // laduje dzwiek do pamieci SS_PlaySound( global.dzwiek ); // odgrywa dzwiek SS_FreeSound( global.dzwiek ); // zwalnia dzwiek z pamieci Dzięki :D @up: Po prostu znalazłem dll, a przykładu nie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Wystarczy wpisac supersound.dll example gml... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się