trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 czy mozna zrobić aby participl przechodził z jednego koloru w drugi? chce np zeby smoke było siwe i przechodziło w pomarańcz a potem w zółć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Mozna. Jako kolor daj zmienna i zmieniaj ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ta, zmienna... a od czego jest funkcja part_type_color3(); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 to jak to w praktyce zastosowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 part_type_color3(Particle,2958135,5483140,5105329) gdzie Particle to zmienna kierująca z part_type_create() a liczby wiadomo kolory :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 effect_create_above(smoke,x,y,1,c_red) part_type_color3(Particle,c_red,c_yellow,c_blue) czyli jak mam tak to jak to połaczyc? ;/ edit: haha wyszło mi! effect_create_above(smoke,x,y,0,c_red) part_type_color3(Particle,c_red,c_yellow,c_blue) XD XD JUPI! tylko czy to dobrze jest? jak nie trzeba czegos dodac? jak dodam inne efekty to sie nie pogubi? i mozna jakos zrobic zeby smuga była dłuzsza? tzn zeby ten dym tak szybko nie znikał? i był odtwarzany do tyłu? tzn dym zamiast sie rozchodzić to jest duzy i sie kurczy? ale namąciłem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 To ty efekty chcesz zmieniać ? -.- Z efektami tak się nie da. Może użyj particle designera ? Potem wystarczy tylko wkleić exportowane skrypty. EDIT: Lul ! Serio tak sie zmieniło ? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 mm to chyba bede musiał na spritach dym zrobic bo chce zeby łądnie wyszło ;/ nic sie nie zmieniło tylko sie pytam czy tak mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Efekty w GM to gotowe skrypty particle... Tak jak mówi Snake pobaw się particle designerem i możesz dojść do tego samego efektu i modyfikować poszczególne parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się