trolu122 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 jak narysować pasek który bedzie miał długość np. 100 pixeli, wartość maxymalna bedzie równo global.życiemax a dłuygość paska bedzie odpowiadać global.życie z tym że wartości dla global.zyciemax bedą sie zmieniały? albo jakby ktoś mógłby mi wytłumaczyc co jest co w: draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,amount,backcol,mincol,maxcol,direction,showback,showb order) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 więc po kolei: x1 - początkowa pozycja x y1 - początkowa pozycja y x2 - końcowa pozycja x y2 - końcowa pozycja y amount - wprowadzasz zmienną, która odpowiada za długość paska backcol - kolor tła paska mincol - kolor, który przyjmuje pasek, gdy życie się zmniejsza maxcol - kolor, który występuje gdy wartość zmiennej jest maksymalna direction - kierunek paska showback - a nie pamiętam, wiem tyle, że wartość to true lub false (choć wydaje mi się, że chodzi o to czy ma pokazywać backcol) showborder - a tego to już wogóle nie pamiętam :P choć znając życie przyjmuje wartości true/false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 showborder obramowanie chyba :P nie za bardzo rozumie :/ czyli jak pasek ma być długi na global.zyciemax to daje to w amount czy x2? edit: źle napisałem :P ma byc długi na 100 :P ale maxymalna wartość ma byc zyciemax :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 showborder obramowanie chyba no coś w tym stylu, już dokładnie nie pamiętam. czyli jak pasek ma być długi na global.zyciemax to daje to w amount czy x2? no zamiast amount dajesz np. zycie. btw sprawdź to sobie na przykładzie: GML //create zycie=100 //step if zycie>0 zycie-=0.5 //draw draw_healthbar(100,50,500,80,zycie,c_black,c_red,c_green,0,true/false,true/false) myślę, że dzięki temu zrozumiesz dokładnie czemu to służy ;) tam gdzie dałem true/false wstaw sobie jedno z tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 To powinno byc tak GML w draw oczywiście health_show=(global.hp/global.hp1)*100; draw_healthbar(5,59,65,0,health_show,global.hp,c_red,c_maroon,2,c_black,true); gdzie hp to max a hp1 to aktualne np Temat z barami już był w zaawansowanych wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 To powinno byc tak GML w draw oczywiście health_show=(global.hp/global.hp1)*100; draw_healthbar(5,59,65,0,health_show,global.hp,c_red,c_maroon,2,c_black,true); to chyba jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zanim zadasz pytanie: 1. Sprawdź czy odpowiedzi nie ma w dziale FAQ lub czy podobnego tematu nie było na forum 2. Zapoznaj się z polskim tłumaczeniem dokumentacji (help) 3. Zapoznaj się też z naszymi kursami i przykładami Powtarzające się pytania będą karane ostrzeżeniami lub usuwaniem tematów !!! Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. =p Poszukaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się