Skocz do zawartości

Obracanie układu współrzędnych


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z tworzeniem obiektów. Załóżmy, że mam sprite samochodu. Samochodem tym można kierować, a w STEP ma script: image_angle = direction;. Chciałbym, aby po wciśnięciu spacji, auto tworzyło obj_pocisk na przednim zderzaku, dachu i tylnym zderzaku (wpisałem w klocku Create instance kolejno współrzędne x: 5; 30; 50). Problem polega na tym, że gdy auto zmieni kierunek jazdy i jego script się obróci, to jego układ współrzędnych zostaje w miejscu. Efektem tego jest tworzenie się jednego pocisku na dachu a dwóch pozostałych wogle poza autem. Da się coś z ty zrobić? Aby pociski były tworzone zawsze w miejscach, w których powinny się pojawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...