Lollus Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam. Mam pytania odnośnie COMBO! (hiyya) 1. Jak zrobić combot z truskawek? 2. Jak zrobić, że dostane tekst "Roxisz", jeśli zmienna combo będzie między 5 a 8? 3. Jak zrobić, tak jak w IT, że jako score dostanę liczbę combo do potęgi? Jak nie będe wiedział czegoś to się spytam bo zapomniałem tego co jeszcze chciałem się spytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddusia94 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 2. if zmienna=5 or zmienna=6 or zmienna=7 or zmienna=8 { /* Akcja */ } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 1 bierzemy gruba pale i walimy truskawki na krwawa miazge, unikajac atakow truskawek, miazge zbieramy do cubeczka i mamy combot 3 score+=combo*combo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Pierwszy punkt imo głupi. 2. GML if ( combo >= 5 && combo <= 8 ) show_message( "Roxisz!" ); 3. GML score += sqr( combo ); Tyle :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się