Skocz do zawartości

TX-540


HitTive

Rekomendowane odpowiedzi

@UP

jemu chodziło o to, że przy dużej szybkości pocisku, może on poprostu minąć inny obiekt. bo speed=15 to tak naprawdę przeskoczenie o 15 pikseli w danym kierunku itd. więc jeżeli speed będzie większy niż wielkość jakiegoś obiektu to może go ominąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Morgo- i ja ciebie nie rozumiem, jak ma pocisk ominac wroga? Przejsc przez niego? czy przeciwnik ma robic breakdance i jak matrix omijac pociski
chodzi mi o to że szybkość obiektu w GM jest wyrażana w pikselach na 1 stepa więc jeśli obiektowi który ma np. rozmiar 5x5 pikseli i damy mu szybkość 60 pikseli to podczas poruszania będzie on przeskakiwał co stepa o 60 pikseli i to sprawi że przerwa będzie wynosiła ok 58 pikseli. Więc to chyba logiczne że trafienie przeciwnika który ma rozmiary 32x32 są znacznie mniejsze. Jeśli nadal nie jest to jasne to mógłbym zrobić przykład, ale teraz nie mam na to chęci :P .

 

edit:

lenin powiedział to nieco prościej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach powinno wyjść demo, nie wiemy kiedy dokładnie, ale na pewno w następnym tygodniu ;).

W demku będzie się można spodziewać np. kilku (prawdopodobnie 3) misji (w tym tutorial) i poprawionych kilka elementów graficznych. Z menu to jeszcze niewiadomo, ciężko będzie mi się wyrobić, bo i tak muszę nadrabiać z grafikami :P. Jak nie w demie to w pełniaku.

Dzięki wszystkim za komentarze i rady, niektóre z nich pojawią się w grze ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...