Muchaszewski Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Co można zrobić żeby plansza sie przesuwała za gostkiem a obiekt ktory ma swoje miejsce na planszy został tam? przykład Człowiek sie przesuwa np. z x16,84y do x90,160 a obiekt (kiedy plansza jest w pozycji startowej 0,0) wciąż widać w tym samym miejscu? <_< PrzesUwanie! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Co można zrobić żeby plansza sie przesuwała za gostkiem a obiekt ktory ma swoje miejsce na planszy został tam? przykład Człowiek sie przesuwa np. z x16,84y do x90,160 a obiekt (kiedy plansza jest w pozycji startowej 0,0) wciąż widać w tym samym miejscu? <_< Nie rozumiem :huh: Chodzi Ci o: Step: GML x = 0+view_xview[0] y = 0+view_yview[0] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Podążanie za obiektem? Może ustaw viewy w ustawieniach roomu? Jak nie wiesz dokładnie jak to zrobić to poszukaj chwilę na forum, nawet niedawno był temat. Słowa kluczowe w wyszukiwarce: view, podążanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Chce aby obiekt0 był wciąż w miejscu object1.x+0,object1.y+412 ale jak dodałem prędkość z jaką ma się tam przesuwać zaczął wariować. object1 jest to środek roomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Chce aby obiekt0 był wciąż w miejscu object1.x+0,object1.y+412 ale jak dodałem prędkość z jaką ma się tam przesuwać zaczął wariować. object1 jest to środek roomu To w obiekt0 w Step: GML x = object1.x + view_xview[0] y = object1.y + 412 +view_yview[0] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Jest prawie dobrze tylko kiedy jestem blisko planszy to viewier stoi a object0 sie przesówa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 w ustawieniach rooma w zakładce views na samym dole zwiększ sobie Hbor i Vbor o to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Dobra znalazłem sposób trzeba użyć tak GML x = 0+view_xview[0] y = 412+view_yview[0] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi