Muchaszewski Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Mam przeciwników co się nazywają enemy_1,...,enemy_4 i mine która jak wybuchnie to by raziła każdego enemy w pobliżu (50 pixeli) Mam taki kod ale wyskakuje błąd? GML if distance_to_object(enemy)< 25 { enemy.life-=10; } if distance_to_object(enemy)< 50 > 25 { enemy.life-=5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 distance_to_object(enemy)< 50 > 25 ?? Pytania zaawansowanych? Heh. GML if (distance_to_object(enemy) < 25) { enemy.life -= 10; } if (distance_to_object(enemy) < 50 && distance_to_object(enemy) > 25) { enemy.life -= 5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Że dystans jest większy niż 25 a mniejszy niż 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Do laczenia dwoch warunkow, gdy oba maja byc spelnione (lub nie) uzywamy operatora logicznego && (and). EDIT: Funkcje, ktorych wynik moze przyjmowac tylko dwa stany (np. tak/nie) zwracaja (przynajmniej przewaznie) 0 lub 1. 1 spelniony, 0 niespelniony 0 && 0 = 0 1 && 0 = 0 0 && 1 = 0 1 && 1 = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Gdy tylko uzywam tego skryptu pojawia się błąd że nie zna wartości enemy a zrobiłem co trzeba!!?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nie masz obiektu o nazwie enemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Już wiem czemu zapomniałem wpisać 1 linijki!!! <_< GML enemy = instance_nearest(sir_artur.x,sir_artur.y,enemy_parent); Zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi