Skocz do zawartości

Poruszanie się


TeoTN

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zrobić tak, aby obj_enemy podchodził do obj_hero na odległość 64 px, gdy ten jest bliżej od niego niż 48*4 pikseli.

Obj_enemy step:

GML
if distance_to_point(hero.x,hero.y)<48*4

{

os_x=diffrence(hero.x,enemy.x)

os_y=diffrence(hero.y,enemy.y)

os_z=sqrt(os_x*os_x+os_y*os_y)

 

tmp=os_x/os_z

alpha=arccos(tmp)

r=64*sin(alpha)

q=64*cos(alpha)

move_towards_point(hero.x+r,hero.y+q,5)

}

Diffrence to skrypt liczący różnicę między dwoma liczbami.

Obj_enemy owszem, podchodzi do hero, ale dziwnie "drży". Czy ktoś wie dlaczego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...