TeoTN Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Chcę zrobić tak, aby obj_enemy podchodził do obj_hero na odległość 64 px, gdy ten jest bliżej od niego niż 48*4 pikseli. Obj_enemy step: GML if distance_to_point(hero.x,hero.y)<48*4 { os_x=diffrence(hero.x,enemy.x) os_y=diffrence(hero.y,enemy.y) os_z=sqrt(os_x*os_x+os_y*os_y) tmp=os_x/os_z alpha=arccos(tmp) r=64*sin(alpha) q=64*cos(alpha) move_towards_point(hero.x+r,hero.y+q,5) } Diffrence to skrypt liczący różnicę między dwoma liczbami. Obj_enemy owszem, podchodzi do hero, ale dziwnie "drży". Czy ktoś wie dlaczego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Chyba zrobieinie tego w end step powinno pomóc. Ale mogę się mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się