Muchaszewski Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Mam ogromny problem!Jak zrobić pasek życia. Chciałem zrobić pasek który maił by zmienną liczbę życia ,ale rozmiar by się nie zmienił? Próbowałem zrobić w ten sposób (poniżej) ale to nie działa jak powinno! Draw: draw_rectangle_color(x+5,y+59,x+65,y+0-global.hp,c_purple,c_purple,c_red,c_red,0); Step: global.hp=1/100*global.hp1; if (global.hp>100) { global.hp=100; } Próbowałem też innych sopsobów ale też nie. Ten wyszedł mi najlepiej ale nie rozwiązał porblemu!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 w draw GML health_show=(hp/hp2)*100; draw_healthbar(x-30,y-25,x+30,y-30,health_show,hp,c_red,c_red,c_red,0,true); gdzie "hp" to stan aktualny a "hp2" stan maxymalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Szkoda że to nie rozwiązało problemu!!! Kiedy odejmuje hp to pasek sie wcale nie rusza a gdy stracę całe 100 pojawia się tylko 1 kreska! :( PLS następnym razem napisać w global!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Szkoda że to nie rozwiązało problemu!!! Kiedy odejmuje hp to pasek sie wcale nie rusza a gdy stracę całe 100 pojawia się tylko 1 kreska! PLS następnym razem napisać w global!!! 1. to juz twoj problem, zrobiles cos zle wiec nie dziala jak nalezy...nie mam pojecia jak rozwiazales obliczanie hp i jego odejmowanie to ci nie powiem co jest zle... 2. nastepnym razem nie przepisuj bezmyslnie, tylko sie zastanow chwile jak dopasowac gotowy kod do wlasnych potrzeb. to chyba normalne ze jak masz hp w global to trzeba dac gobal.hp a nie samo hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Trochę dziwne że to nie działa dodałem wartości hp i hp2 ustawiłem je na 100 i zaczełem odejmować po 10 i nic!!!To samo!!! Nie mogłem zrobić nic źle bo to takie trudne wstawić kilka linijek do draw i ustawić wartości!!! Prosze prześlij przykład Tu w GM 6. Albo całość w Skryptach na forum. Żeby nic nie zepsuć(jak mi to się często zdarza) Z kopiowałem bezmyślnie :P i pododawałem wartości ale też nic.Przerobiłem to tak i też nic!:( GML health_show=(global.hp/global.hp1)*100; draw_healthbar(x-5,y-59,x+65,y-1,health_show,global.hp,c_purple,c_red,c_red,0,true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Prosze prześlij przykład Tu w GM 6. Albo całość w Skryptach na forum. Przecież masz już podany kod więc czego jeszcze oczekujesz? Prędzej Ty powinieneś podać swój plik projektu, żebyśmy mogli zobaczyć co źle robić i ewentualnie poprawić kod <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Prędzej Ty powinieneś podać swój plik projektu Ale jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 nie umiesz wrzucić pliku na swój uploader!? a jak nie to wrzuć na plikos i daj linka <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Ale jak? :huh: Mało hostingów plików w sieci? Nawet gmclanowy uploader. Żeby poznać do końca Twój obecny problem najszybciej będzie, gdy pokażesz komuś swój projekt, bo błąd może tkwić w innym evencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Sory że zawracałem głowę tym paskiem kiedy zrobiłem w nowej grze zaczęło działać :) To wina mojej gry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi