Skocz do zawartości

Jak zrobić obiekt Czesia 3D


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

tekstura musi byc kwadratem o rownych bokach dlugosci wielokrotnosci 2 (2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024,itp)

GML
d3d_draw_wall(x-16,y-16,0,x+16,y+16,32)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki nie dokonczylem tego co dalem, poprawie w edicie xD

GML
d3d_draw_wall(x-16,y-16,0,x+16,y+16,32,1,1,background_get_texture(tx_czesio))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj tam, czepiasz sie, ja zawsze kanal alpha robie osobnym obrazkiem i background_set_alpha_from_background() i to jest dla mnie najlepsze niz jakies sprity z transparent ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...