Skocz do zawartości

Zablokowane Celność


Rekomendowane odpowiedzi

w create:

 

celnosc=0

 

tam gdzie masz strzelanie:

 

celnosc+=0.5

 

jak masz np pod jakims klawiszem to to dajesz gdy klawisz zostanie puszczony:

 

celnosc=0

 

teraz tam gdzie masz tworzenie pocisku:

celnosc2=choose(celnosc, -1*celnosc);
naboj=instance_create(...)//tu masz kod robienia twojego pocisku(chodzi tylko o dopisanie zmienne na początku)
naboj.direction+=celnosc2

 

i powinno dzialac^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprubuje

 

może jest dobrze ale jakbyś mógł to ja ci podam kod na strzelanie i byś to wkleił ok?

if (laduj)exit

if (can && magazynek>0)

{

o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),naboj)

o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

o.speed=16

magazynek-=1

can=false

alarm[0]=5

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunek strzału - Zmienna + random( Zmienna * 2 ). A zmienną Zmienna powiększać co strzał o np. 1. I w stepie cały czas odejmować od zmiennej Zmienna dopóki nie dojdzie do zera o np. 0.05 (zależy od tego jak szybko ma się ustabilizować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...