Egzekutor Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Mam pytanko Jak zrobić że jak strzelam z karabinu coraz dłużej to naboje zaczynają schodzić na boki czyli zmniejszyć celność. Jak mnie nie rozumiecie to wytłumacze dokładniej. :D Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Heh, zaraz zapodam przykład. Ale w jakim widoku, jak w Kurce Wodnej, czy może jak w soldacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 top-down od góry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 w create: celnosc=0 tam gdzie masz strzelanie: celnosc+=0.5 jak masz np pod jakims klawiszem to to dajesz gdy klawisz zostanie puszczony: celnosc=0 teraz tam gdzie masz tworzenie pocisku: celnosc2=choose(celnosc, -1*celnosc); naboj=instance_create(...)//tu masz kod robienia twojego pocisku(chodzi tylko o dopisanie zmienne na początku) naboj.direction+=celnosc2 i powinno dzialac^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 ok sprubuje może jest dobrze ale jakbyś mógł to ja ci podam kod na strzelanie i byś to wkleił ok? if (laduj)exit if (can && magazynek>0) { o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),naboj) o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); o.speed=16 magazynek-=1 can=false alarm[0]=5 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Kierunek strzału - Zmienna + random( Zmienna * 2 ). A zmienną Zmienna powiększać co strzał o np. 1. I w stepie cały czas odejmować od zmiennej Zmienna dopóki nie dojdzie do zera o np. 0.05 (zależy od tego jak szybko ma się ustabilizować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 to zmienne posuatawiaj tak jak napisalem wczesniej a potem tylko zastąp tą linjke: o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); na tą: o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)+celnosc; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-random(celnosc)+random(celnosc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi